onsdag 30 december 2009

18+2


Var på Ultraljuds undersökning i går och det var helt underbart! Tim satt framför skärmen och tok-log! kände bara lycka ifrån hans håll!
Bebisen som mest troligt är min Son sprattlade omkring som bara den men var snäll och lät tanten ta jätte fina bilder! Han är ca 15-16cm lång och frisk! Moderkakan ligger högt upp på innerväggen så det är inte stor chans för tidig utploppning. Navelsträngen är fin! Skelettet sitter perfekt och det är inga defekter på mitt perfekta barn!! (ja mina bevakares barn är jätte perfekta också)
Jag hade lovat min far att han skulle få en bild men alla bilder blev så underbara så att vi ska göra kopior på dem istället!

För övrigt så har jag fått foglossningar REDAN men det är ju mest pågrund av den stora vikten ifrån mina bröst och sedan har jag gått runt flera mil på 3 dagar nu.
Orkade knappt gå upp i morse men jag hade ju paket åt Cicci, Saga och Kim!
Var hos dom även igår och Piercade Kims kinder! Bilder på det kommer väl upp senare :D
Har så fruktansvärt ont måste jag säga! men jag längtar tills mitt Nya hår kommer och mina nya Goggles! jag kommer se ut som en gravid-fet-cybergothare! phett win.

Saknar mina vänner.
Jag är trött.
Tim och hans mamma lagar mat! Elin hans syster är här också för dom ska sova här och fira nyår med oss! Den kommer bli seg och lat utan alcohol då varken jag eller Tim dricker!
Elin har dock druckit för mycket och har fått magsår xD Hans mor däremot dricker vin då och då men vi har inget vin så hon får leva med det! Annars kom jag på iden om att supa henne under bordet men nej.. jag är faktiskt ganska snäll!

Nu ska jag gå, har en del att göra! Min pappa och hans fru kommer i helgen för att bli tatuerade av min man!

Pusshej-siegfail!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar