lördag 5 december 2009

14+5


(klicka på bilderna för att göra de större)
Fick bilder på min Lillasyster Alvina idag! Längtar tills jag kommer och hälsar på! då får du träffa ditt systerbarn också! Puss!

förlåt att jag inte skrivit på länge, jag har haft så mycket att göra! Städning, planering, Möten och en hel del med annat tjafs! Det enda som fick mina fingrar ur röven var en kommentar av en god vän "SKRIV MER I BLOGGEN LATA GRAVIDA BRUDJÄVEL", så jag lovade att blogga lite idag!

Jag kan känna barnet nu! och jag är snart i v.15, kollade upp det på internet om det ens var möjligt och JA det är möjligt! helt sjukt. den känns lite som en bajskorv som rör sig och min mage har blivit jättestor!
jag kan inte ligga på mage längre :/ så jag får ligga på snedden som en jävla säl. Sen verkar ungen inte tycka om att jag är extremt pissnödig hela tiden heller, vilket jag är hela tiden för att jag dricker 9234892345 liter vatten varje dag.
Åh jag börjar bli rätt trött på att vara gravid, den är lite ivägen och jag mår fortfarande lite halvkasst ibland. huhu, fast det är det värt det! jag längtar tills den ploppar ut ! jätte mycket!

Det som har hänt idag däremot är att jag gjort Pite Palt!! och jag lyckades!!!! :D
jag har längtat efter palt ända sedan jag flyttade hit och när jag blev gravid så blev suget starkare! Det var första gången Tim och Grannen Johan åt palt, dom gillade det och nu fick jag minsann visa dem att Äckel jävla piss-hora kroppkakor INTE är samma sak som Palt!
Kroppkakor görs på Kokt potatis och palt görs på rå potatis, vilket var jobbigt då jag inte hade någon matberedare eller kvarn att mala potatisen i, så jag fick stå med rivjärn och mala på som ett svin :D jag cuttade mina fingrar överallt och vi åt förmodligen lite utav mina fingrar där.

LoL, har ont i skallen och i ryggen.. blä
nej nu ska jag gå ut med Leya och Ozzie. ( ja Leya har kommit hem)
jag har saknat henne lite :)

SIEG FAIL - Dahlia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar