tisdag 22 december 2009

17+1



Ursäkta mig igen att jag är lat på att skriva, men jag har varken orkat eller haft lust. men som plåster på såren får ni nya bilder! :) (klicka för att göra större)

Jag har inte spytt så mycket de senaste dagarna, idag spydde jag upp pucko-chokladmjölk! det var gott att spy upp det iallafall förutom på slutet då all galla kom. Sen blev jag piggare!
Jag och Tim gjorde Kycklingsallad och jag fick min älskade Champis! har fått någon konstig craving efter champis, Trocadero och liknande smaker! HELT UNDEERBART!
Jag måste börja träna lite nu innan man föder ut ungen med 10 kg extrafläsk i efterhand! OM jag klarar det vill säga, Ska börja gå hos en sjukgymnast som får hjälpa mig med ryggen. får ju tyvärr inte operera bort dem förens jag ammat klart. aja skönt ska det bli när dom är borta sen iallafall.
Annars har Tim fyllt 28år den 17december +hurra hurra på älskling+ Nu är det bara 2 år kvar tills jag kan kalla honom för gubbe!
Hans mamma var på besök då och sov över i våra sköna soffor i 2 dagar! Riktigt trevligt må jag säga! :)

Sen var jag och Tim å hälsade på Cicci, Kim och deras nästan helt nya dotter Saga! Jag kunde inte släppa henne! så himla söt unge! somnade på mig direkt och sen fick man en hel-drös med mamma känslor! Hon kissade och bajsade och jag fick byta. jag fick bajs på handen! Haha, ååh jag längtar! Tim var mest intresserad av Kims ormar!

Nu har jag faktiskt inte mycket mer att skriva om..tyvärr. resten har bestått av sängliggande och illamåande!

Siegfail !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar