lördag 26 december 2009

17+5


Bebisen rör på sig som bara den! Nu kan man känna den jätte bra utifrån och vi har lyssnat på musik bebisen och jag :)! Den gillar inte alls metal eller Industri. Den vill inte ens lyssna på fjoll-rock som the 69eyes (mmm fjollrock). Däremot gick Sarah Brightman och The nightmare before christmas soundtracket hem! den började göra kullerbyttor där inne och liksom dansade på nåt vänster. När metal ljudet kom fram blev den helt hysterisk typ :P
Känns så himla roligt och coolt att man kan känna den så pass bra nu! den brukar vara mest aktiv på morgonen när jag vaknar, när jag sitter vid datorn efter jag ätit och sen på kvällen då man ligger och ser på tv i sängen. Jag kan bara ligga där i min egna lilla värld med handen på magen och le! Så extremt coooooolt. det är så overkligt!

Pratade med mamma idag!
Hon var på en trudelutt till HM för att köpa kläder och hennes man Johan tar hand om Alvina på sjukhuset som förövrigt fortfarande ligger i kuvös med andningshjälp.
Hon har fått blod och massa tillskott! tycker så synd om henne :/ lilla lillasyster.

Jag själv har beställt dreads av en brud som heter Nala! ( http://www.nalawi.blogg.se )
Hon är jätte bra på dreadsgörande och har ett jätte bra pris! bra kvalité också!
Om ni vill kontakta henne så gå in på hennes blogg eller logga in på helgon.net och sök : COITUS
Dreadsen som jag ska ha är rosa och svarta! 20st DE Helrosa, 20st DE Candycanes, och 20st SE Trans! sen har jag beställt slingor: 2 rosa clips, 2 lila clips och sen 5 vita clips till mannen som vill ha vita slingor!
Bilder på Håret kommer upp då jag fått det, färgat håret och köpt snoddar :D

På måndag ska vi åka till stan och lämna illrarna som ska flytta :( hämta mina hjul-klappor hos papa, sen ska vi äta på kina! Hoppas sussie kan köra! så slipper vi åka bussen!
Kommer sakna småliven :/ synd som fan att jag inte tål dem. Måste rensa åt dem varjegång dom kissat annars blir jag helt blä. Samma gäller katterna men tim springer och rengör där hela tiden och jag är ju inte på toaletten mer än när jag ska duscha, sminka eller gå på toaletten..

NEJ nu orkar jag inte skriva mer! sieg fail på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar